CheCk It oUt!

Friday, February 4, 2011

SUDAHLAH!


Sudahlah hentikan semua ini. Apa yang kau cuba nak beritahu aku kali ini? Aku da bosan lah. Aku pun ade perasaan juga. Jangan suka permainkan perasaan orang. Cukuplah. Selagi aku masih dapat mengawal emosi kemarahan aku, aku minta kau hentikanlah semua ni. 0_0
Time nih baru aku tahu ape rasenyer. Maafkan aku weyh. Aku xde niat nk sakitkan hati sesiapa. Tetapi, kerana kau aku knl erti persahabatan. Erti kekuatan sebuah persahabatan. Dan kerana kau, aku tahu...semua manusia itu sama. Masing-masing punyai perasaan. Aku baru sedar.
Oleh itu, atas ape yang pernah aku lakukan. Aku amat kesali dgn perbuatan itu. Atas sbb itu aku takkan biarkan ade yang menyakiti hati kau. Aku akan hentikan segala perkara yang aku mulakan.
MAAFKAN AKU.

No comments:

Post a Comment