CheCk It oUt!

Friday, April 29, 2011


Know why I can survive? Know why? This is because I have options. I have thousand of options. The only thing I have to do is only to choose the best out of the rest.

Instead of having a bad mood everyday and getting very emotional every night, I choose to live my life happy and having the best of my life even if you’re exclude from my life. Instead of thinking about stupid things like now, I did all my homework and studying.

Life isn’t that hard actually. I just have to choose not to deal with people like you in my life and I’ll be just fine. I don’t want to brag about it but I’m just enjoying myself.

If people don’t like me, that’s their problem not mine. I’m not born to PLEASE you, okay?

If you said that loads of peeps don’t like me... why don’t you try to evaluate yourself either way around? You think people like you that much??? We’re just the same. Don’t get so cocky and making  this thing such a huge thing!

If I could curse right in front of your damn face. I’m surely would do so. Stop talking about people.

Dude, those who you gossips about will gossip about you too.

“people who gossip will gossip about you, do not forget that.”

Anyway, anda dinasihatkan utk mengumpat, mengata, bergosip dan ape2 yg seangkatan dengannya kerana rasenya anda berhak. Mungkin anda adalah manusia yang paling baik dalam dunia ini, bukan?  Tidak mengapalah kalau begitu. Silalah tambah pahala saya dgn mengumpat dan teruskan usaha anda utk mengatakan ape2 shj.

Oh ye sebelum terlupa. Ribuan terima kasih diucapkan. Kalau perlu, ceritakanlah keburukan saya kepada semua org. Bukalah keaiban saya. Insya- Allah. Saya mampu terima tanggapan semua org terhadap saya. Kerana saya seorang yg tabah! (^_^)

Kalau tk puas hati anda juga tk perlu susah2 nk bagi2 surat2 bagai. Sumpah, tk berminat nk bce :P

Anda hanya perlu mengumpat shj. Kerana saya juga tidak mampu utk puaskan hati anda semua.

Jadi, jgn bazirkan kertas dan dakwat pen anda. Gunakan mereka pada tempat yg selayak-layak nya.

Rintihlah kepada Yang Maha Esa agar Dia menjadikan saya seorang yang lebih baik drpd sblm2 ini.

Bak kata adik dorm saya, “ Kita bukanlah Malaikat.”  Jangan sering mengungkit kesilapan org. :D

Bantu kami utk berubah. Bukan condemned kami dan memberitahu seluruh rakyat tntg mslh kami dan kamu. Mungkin lah kan, kamu mahu menambah phl kami, mungkin kan??? :P

Jelingan anda tidak mencuakkan sye bahkan menjadi bhn gelak. Jd tk perlu rsenyer nk tenung sye lame2.

Sye maafkan anda jangan risau. (^_^) mungkin kata-kata di atas menyakitkan hati. Ana Asif ye!

WHAT YOU GIVE YOU’LL GET BACK!!! OOPS! Biante!
LIKE <3

No comments:

Post a Comment