CheCk It oUt!

Tuesday, March 15, 2011

Why?


Kenapa ye aku alami satu sindrom di mana aku hanya mampu menahan marah dan tidak mampu mengeluarkan marah tersebut dlm diri ni eh? Biarlah mcm mne teruk pun org memperlakukan aku, kemarahan itu hanya smpai di tekak je. Tk mampu dikeluarkan. Tapi kadang2 bila da lame simpan ataupun bile da tk mampu menahan marah, aku hanya mengeluarkan air mata. Tanda aku sudah tidak mampu bertahan. Aku hairan. Tk tahu sejak bile jd cmni. Susah sgt nk marah kat org. Marah tu marah tp sampai ari tu je lah. Esok tu dah okay sikit. Kenapa ye? Aku tahu aku seorang yg agk pns baran. Aku akui. Tp, sikap tu da ilang lately.
Jadi, perkara ini telah menyukarkan sedikit sebanyak dlm kehidupan aku seharian. Kenapa? Kerana, org akn sentiasa memperlekehkan aku tnp memikirkan perasaan aku. Adakala boleh bergurau. Tp, jgn sampai menyakiti hati org laen. Bergurau yg bese2 sudah lah. Tk perlu extereme2 sgt. Mungkin disebabkan aku sgt sensitive, jd aku memilih utk bersendirian. Melalui itu, aku akn kurg disakiti. Lagipun, aim aku adalah 11 A+ SPM and my goal is to achieve what I aimed. Let’s just forget. I know myself better than anyone else.
I don't know

No comments:

Post a Comment